depression tar över..

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag var tillbaka...men plötsligt blev allt bara ett svart hål och det var inte litet i heller utan väldigt extremt stort. Det finns fortfarande kvar men känner att jag vill och orkar skriva här nu. Oavsett hur mycket jag har velat skriva här även att jag har haft tid så har jag liksom inte fått fram något när jag väl loggat in och tänkt skriva.
Om ca 30 dagar tar min bror studenten och jag fyller såklart år samma dag, varför inte liksoom ?? Men vi firar tillsaammans. Eftersom han ändå inte ska vara hemma mer än typ 2 timmaar under hela kvällen så har vi valt att slå i hop det. Vi bjuder ju ändå nästan samma.
Har haft träningsuppehåll nu rätt länge tänkte dra igång och träna nu igen....ja förresten så börjar handbolls träningen på onsdag. Och inte vilken träning som helst utan fys träning även kallad förssäsongsträningen...den vi hatar som mest men ändå gillar !
min älskade broder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0