natt, ljuva natt !

Ligger här i sängen och pluggar  tolv på en lördag natt, ja jag vet jag är skummmmm........
Min bebis ligger sidan om och snarkar snart. Vilket jag också ska göra. Hon och jag har,
flyttat runt alla möbler på mitt rum, så nu är här super fint. FAN vad stort det blev , jag storm trivs
verkligen älskar så fint det är nu. Nu är det bara tapeter kvar , nattbord, spegel och nån byrå !
Köpte världens finaste maskros lampa på IKEA , ni vet säkert vilken det är. RIKTIGT HET !
Min gamla skruttiga äckliga takfläkt åkte ut, TACK !

Denna killens musik har dunkat i min data hela dagen ,
för Sara är kär i honom. Han är ju faktiskt rätt bra...ändå !
Nä nu ska jag pussa min flicka och nanna.

puss på er ni är bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0