läkare, läkare, doktor,doktor, veterinär, veterinär

TJENIXEN!

Hemkommen från veterinären handling och allt.
Det är lite vuxen poäng på mig och sara idag.
Vi har tvättat vatt och storhandlat, och vatt hos veterinären
det gillas.
Idag är jag väldigt glad trots att jag har "lite" ont.
jag ska väl säga så, JAG och SARA är väldigt glada idag,
tänker dock inte skriva varför....lär ni får reda på senare....
Ska slänga i mig två piller till snart och slänga mig i sängen
och sova för jag börjar få ont av att sitta här trots jag bara
suttit typ 2 minuter.

Tänkte även jag skulle försöka skriva lite tips här
på bloggen om viktnedgången osv, många som önska vilja
veta.


Jag hos veterinären

Storhandling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0