jag nu.....



här kan ni lättare jämnföra med inlägget under !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick du ned i vikt? Kan du inte skriva/visa hela "processen" eller vad man ska säga?



Jag försöker verkligen med det nu men jag kan inte motstå alla sötsaker. Varje söndagskväll när jag ätit upp halva godisskålen säger jag för mig själv "Imorgon, då jävlar ska jag börja träna hårt", men inget händer. Har sagt det nu i snart två månader.

När jag väl slutar äta godis och en massa skräpmat håller det i minst två dagar, för sen är jag tillbaka på ruta ett IGEN. Det är så jävla svårt.



Galet duktig är du ska du veta! Och ja, vill man så kan man..

2011-02-11 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0