inspiration är min passion !

Haukuna MATTTATA, det är ord som är bra !

God efter middag.
Idag har jag varit på IKEA med finaste och pappa och handlat massa nytt , nytt !
Några stycken som frågat om jag kan skriva hur jag gjort för att gå ner i vikt,
ja det är klart jag ska göra det eftersom jag har börjat skriva här för att inspirera alla.
Så det gör jag en dag då jag får tid över. Jag Lovar!
Tänkte bara säga att utan min SARA hade jag ALDRIG överlevt, hon gör livet så mycket lättare
Jag älskar henne helt enkelt. Rätt fullt upp just nu, mycket som händer.
I morgon ska min bebis para sig, han ska bli papppsssii ! Det gillas.
Förövrig mår jag bra, fortsätter neråt på vågen och lever livet.

Kul att många blir inspirerade, jag lovar att försöka skriva dagbok vad jag äter osv.
Vad som har hänt under det senaste månader med min kroppp....

Dagens KÄK!
Frukost: Kiwi och en mosad banan.
Lunch korv på IKEA ,
Middag Kyckling och sallad !
OCH MYCKET VATTTEN ,

Dagens miss, colan på IKEA , fy fy !
Men nu när man snart nått sitt mål.
och nästan är nöjd med sig, är det inte farligt,dåligt att unna sig något då och då. Eftersom jag aldrig annars dricker läsk och var jävligt sugen på det såå....dock kändes de i magen efteråt...


Ni får stå ut med sånnahär, eftersom det peppar mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0