inget man vill se....

god eftermiddag !

Någons om frågade om jag kan lägga in en före bild, ja det är klart jag kan. Men det svåra är så klart att hitta det eftersom jag ALDRIG fotade mig på den tiden för jag hatade att se mig själv. Men jag ska leta, leta. Men det är nog inget man vill se, jag ska göra mitt bästa kolla igenom på min egen data. Eftersom jag sitter vid fassans nu så.
Hur jag har gjort ??
Ja den vägen är lång......Man måste först bestämma sig. Inga kolhydrater, ersättningsmåltider. Ett tag åt jag inte, men det va ju inte så bra. Ät ofta, men ät aldrig dig mätt. Jag har nog inte kännt mätt känsla på jaa 6-7 veckor....men deet är härligt! Annars mår man bara illa. Drick BARA vatten, vatten,vatten,vatten,vatten. I början är det riktigt svårt socker sug och socker sug och socker sug, och ja det är svårt att tacka nej till när ens vänner frågar om man ska med och fika. Men säg att du ska städa rummet och gör det istället. Mycket bättre för då förbränner du också :) Efter ca 3 veckor kommer du bli äcklad av allt det där du va så jäkla sugen på och jag skojar inte för  jag mår AS dåligt när jag ser eller luktar sånt onyttigt skit. Det roliga är om man ska uttrycka sig så är att när man har druckit vatten i så många veckor så när man sen en kväll ska typ dricka fanta eller saft av något slag känner man hur mycket tillsatser där är för det smakar bara tillgjort, det är faktiskt lite roligt för det är inte ens gott längre.

Ja jag ska leta bild !


När jag satt och skrev tänkte jag på att Ellinor kanske har några gamla bilder på sin blogg. Jag hittade en video som är hemsk, riktigt hemsk hemsk hemsk. Jag skäms att jag inte skämdes då. Men nu bryr jag mig inte för jag ser inte ut så längre vilket är det bästa som hänt mig är mina 12 kilo lättare kropp !
Tryck på länken nedan: Jag man kan om man vill. Men fan vad hemskt det är att se de nu hur stor man var. Jag börjar gråta....
http://ellinor92.blogg.se/2010/july/videoblogg.html#comment

Kommentarer
Postat av: ellen

Belinda, nu tycker jag du överdriver så fruktansvärt tjock har du aldrig varit. MEN det är bra att du slutat med allt godis och skitmat. Lycka till Kram .



Ellen

2011-02-11 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0