HJÄRNSKAKNING !

Jag säger en sak: Det gör ont att spela handboll
Har drabbats av en hjärnskakning igår när jag äntligen kom tillbaka från en veckas
uppehål pågrund av sjukdom. Så blir jag knuffad med raka armar framifrån och
slår huvudet rätt i golvet och där ligger jag. Trodde ett tag där att jag inte skulle
vakna igen. Fy vilken smärta, ryggen small i sönder också. Nu har jag snart ssovit i
24 timmar mossan har väckt mig varje timme, och jag är fortfarande trött???????
Somnar snart in igen.....aj



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag undra om du kan skriva ut några bra bantningstips :D

2011-02-20 @ 20:39:42
Postat av: Anonym

hej jag undra om du kan skriva ut några bra bantningstips :D

2011-02-20 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0