ätstörningar?

HEEEEEEEEEEEEJ !!

Till er som undrar om jag har ätstörningar?? Nej det hoppas jag inte. Har man det om man inte äter och sen typ spyr upp de lilla man äter? Eller . Vissa dagar kan jag äta, vissa dagar inte.  Mat är det äckligaste som finns, förrutom efter en träning. Det blir värre och värre för varje dag som går. Jag vill inte inspirera med detta. Verkligen inte det är inte ALLS bra. När jag börja min diet, och kämpa för att gå ner i vikt, så lyckades jag och nu är jag här vill gå ner ännu mer. Men allt smakar skit, inget smakar som de brukar längre. ALLTING är äckligt, smakar konstgjort . Vatten , kiwi och bannan är livet. Har man det så överlever man !

Nä nu ska jag sticka och jobba några timmar vi hörs när jag kommer hem !


Detta är kärlek !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man kräker när man äter, så har man ätstörningar

2011-02-16 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0