över berget..

Hej fina läsare !
Läsarrekord och allt. Trevligt Trevligt!
Idag börjar äventyret har mest pluggat hela dagen fram till nu.
Har precis fått ner det sista i min väska (hann även sola en halvtimme inna)
JA FAKTISKT SOLA HÄR.... låg i linne ute på taket och stekte i med snön
reflekterar så ger de ännu mer ffärg. RIKTIGT skönt och varmt.
I alla fall nu ska jag iväg till min gamelfarfar och träffa han.
ska bli trevligt han är 90 bast och pigg som en mört. Sen efter det till
morfars bror och köra massa scoter
MASSA MASSA scoter, ska försöka få någon att filma och fota så ni kan
få det här på bloggen.  Blir där nog till fredag, men jag har datan med mig!
Puss från ett strålande norge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0