glass, träning förkylning och nu semester !

Stack och tränade med töserna Dahl innan riktigt skönt, fast jag är sjukligt förkyld, vilket är sämst
eftersom jag ska  på träningsläger på lalandia i morgon och stannar till torsdag, och som ni kanske inte
visste så fyller jag är på torsdag, gutt.  Efter träningen stack jag hem duschade och packade lite, efter
jag blev bjuden på mat till dom (dahl) så stack jag dit igen vid fyra och när vi hade ätit världens godaste
mat stack vi till falsterbo kanalen och åt mjukglass SJUKLIGT gott. Kom hem och har mest packat hela
kvällen :) nu tänkte jag kanske sova eftersom jag ska upp om typ 7 timmar. Och eftersom jag är borta
nu i fyra dagar hörs vi på torsdag och då kommer det komma massor utav bilder , det kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0