alltid är det något

Riktigt nöjd med min shopping. Kom hem för ungefär 2 timmar sedan. Jag och Sara åkte in till Malmö vid tre och kom hem typ vid nio så jag åkte med henne hem sedan hämtade pappsen mig där sen. I alla fall fick med mig världens grymaste väska som jag diggar till 100000000. T shirten är rätt stiligt också (A) . Och den randiga bikinin är från tidigare shopping som också är ny men ni har ju inte sett den, även den vita fast där är bara under del i nu men hittar väl en finis som passar. Nu tänkte jag stänga ögonen för idag. Lång dag i morgon igen. Då blir det först skola sen stan sen Malmö igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har skrivit innan att allt du shoppat ska komma upp du skrev det för kanske 2 eller kanske 3 veckor senn. kommer inte det upp;P fin väska med! var köpte du den:)

2010-06-09 @ 02:27:09
Postat av: Anonym

väskan är underbar!! var kommer den ifrån?

2010-06-09 @ 13:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0