allt händer mig& fullt upp

Vad tror ni det första som händer när ja haft min data en dag ? Jo den slutar att fungera igen. Och jag har fortfarande inte fattat det där med att blogga på mobilen , jo jag vet hur man gör men hur roligt är det att bara ha text ? jag vill liksom få bilder också. Jag har galet mycket saker jag ska visa, men ni får vänta tills jag kommer hem. Befinner mig just nu ute hos Sara på landet. Så här har det sett ut senaste tiden vi har umgåts några bilder är från när vi var i malmö innan hon stack . Härligt att ha henne tbx. Ska göra ett collage till när jag kommer hem så ni vet vad ni har missat. Den rosa klänningen är mitt absoluta favorit köp hit en tills detta året galet kär i den. Inte mycket mer just nu, vaknade på en luftmadrass utan luft .... AJ ! nu ska jag slänga mig i sängen hos Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0