pinsamt.

Jag är så jäkla arg, besviken, sur och allt
annat man kan vara.
För ca 2 veckor sedan så försvann det
väldigt mycket saker hemma hos oss.
Bl.a 2000 kr till Malins fond, min Paris
Hilton parfym, underkläder.
Och min ny köpta baddräkt, var borta
några dagar, och jag hade aldrig prövat
den inget prislappen ocha allt satt kvar.
Sen en dag när jag skulle tvätta, låg den
där i och var helt blöt......
Man börjar undra, såklart att jag inte vill
anklaga mina vänner eller min brors vänner
men någon måste det ju vara, och det
värsta är att det är någon av våra vänner.
För saker och ting försvinner inte bara så.
Och hade det varit en inbrotts tjuv hade
dom nog tagit lite mer än bara de, dock
är det tillräckligt mycket men hade nog
märkt om det hade varit inbrott.
SÅ jäkla tråkigt, vet inte om man kan lita
mer på människor i sin omgivning.
Detta har även lett till att vi inte får ha
vänner hemma mer, i alla fall inte dom
som var  här under den veckan det försvan.
Aja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0