fullt upp med bebis



Min ælskade lilla gulleplutt føljer med hem till Sverige. Før hade inte jag tagit honom hade dom tagit livet av honom hemma..och vill verkligen inte veta hur det hade gått till ! Så nu har jag den lilla ælskade plutten och sen ska jag som sakt sælja han. Sprida gæran detta att jag sæljer en collie,border collig, och någon reterivver ras. Ovaccinerad nær han sæljs men enligt veterinæren kostar den 12 veckors sprutan mellan 300-500 kr. Så jag sæljer han før det priset vad det kostar før mig att gå till veterinæren och kolla så han e hel och fin sen vad buren/væskan kostade som jag har han i ! :)
Stålmannen kallar vi han eftersom han har øverlevt detta.....så underbart att jag lyckas rædda han !

Ska plugga lite tyska och engelska nu...så himla skønt att jag e klar med alla andra arbetena. Men en sak hatar jag och det ær att min FC inte funkar hær. Det e skumt men ja så e det...

Godnatt puss och kram ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0