SOMMAR (L)

1. Ditt favorit ställe på sommaren ?
Hmm, det blev svårt. Stranden, älskar att campa. Men en plats där mina vänner är.
2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Med världens mysigaste kille och sin bästa vän nere på stranden och grillar.
3. Vad lägger du helst på grillen ?
Möllers grillspet, ( en kött butik i trelleborg)
4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Ta dagen som den kommer, just nu är LALANDIA på G sen är det konfirmation och jag fyller år, sen blir det nog en runda till norge i juli.
5. Din bästa sommar färg ?
Turkos och aprikos reflex rosa och vit.
6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren?
Klaga på vädert, oavsett och det är bra eller dåligt och MIDSOMMAR.
7. Bästa sommarminnet från barndomen ?
Hela barndomen är underbar, men jag tror det blir varje sommar vi åkte till Italien med mina underbara kusiner som är sjukt mycket värda.
8. Havet, sjön eller polen ?
Beror på var man befinner sig väljer polen om det är lite halvdassigt väder havet i fall det är stekhet.
9. Vad väljer du i glass  baren ?
3 kulor, choklad, päron och melon.
10. Var går din drömsemester ?
THAILAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0